Ännu en dag med kryssningsfartyg i webkameror

Idag var det hela 8 fartyg som lämnade Port Everglades och det var riktigt trevligt att följa detta i webkamerorna. Idag var min favorit med i avgångslistan Allure of the seas, slutar aldrig imponeras av detta enorma fartyg. Glömmer aldrig när jag nere i Barcelona ägnade en hel dag i Augusti 2015 åt att se detta fartyg från alla vinklar som gick, många foton blev det och även en film där man kan se hela avgången. Min älskade tyckte jag var som ett litet barn på julafton, kan inte förstå det, haha. Passade även på att titta lite i kameran från New York då det var intressanta avgångar där med bestående av Anthem of the seas och Norwegian Breakaway.
Längtar efter sommaren så jag kan komma ut och titta på fina fartyg istället för att sitta hemma i tvsoffan. Hoppas hinna med några kryssningar också även om jobbschemat inte är gynsamt i år.

 
 
 
 
 
 
 Tycker det är lite coolt att fartyget är högre än hotellet när det glider förbi.
 
 
 
 
 


Kommentera här: